掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

相識20年 35歲宋慧喬少女look會老友 __,宋慧喬,

相識20年

35歲宋慧喬少女look會老友

娛樂名人

相識20年35歲宋慧喬少女look會老友娛樂名人現年35歲嘅韓國女星宋慧喬,自拍完神劇《太陽的後裔》後就未有新作,不過喬妹亦間唔中有現身品牌活動,本月 ...


現年35歲嘅韓國女星宋慧喬,自拍完神劇《太陽的後裔》後就未有新作,不過喬妹亦間唔中有現身品牌活動,本月初訪港出席服裝品牌活動後,上周六就現身免稅店活動,但就算幾忙都好,喬妹都會抽空見下好友。

喬妹前日喺Instagram上載與元祖女團Fin.K.L. 37歲成員李真嘅合照,雖然張合照被喬妹秒刪,但已經有唔少粉絲有留底。相中喬妹及李真身穿輕便造型並都素顏出鏡,少女味十足,一啲都唔似已經30幾歲。據知李真去年下嫁圈外人之後就隨老公喺美國紐約定居,估計係李真返韓後約喬妹聚舊。

雖然喬妹同李真同樣畢業於銀光女子高中,但兩人係合作韓劇《順風婦產科》先認識成為好友,認識近20年感情依然咁好。而喬妹、李真以及韓劇《濟眾院》女星韓惠珍被稱為「銀光女子高中三大美女」。
鍾意就快D Share啦!