掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

唔畀朗拿度讓座 林敏驄見大哨勁Funny __,林敏驄,

阿驄真係開心到呢~~~一代巴西球王「大哨」朗拿度近排來港,除咗畀東網獨家拍到佢作客中環蘭桂坊夜蒲,仲玩到失波乳頭任女搣之外,原來佢都有去meet吓人, ...


阿驄真係開心到呢~~~

一代巴西球王「大哨」朗拿度近排來港,除咗畀東網獨家拍到佢作客中環蘭桂坊夜蒲,仲玩到失波乳頭任女搣之外,原來佢都有去meet吓人,當中就包括圈中超級球迷林敏驄,阿驄即刻把握機會,同男友瘋狂Selfie,仲拍片放上網威吓!

有拍開《森巴教室》系列搞笑片嘅阿驄,就留言指朗拿度話睇過晒佢啲《森巴》片,又話對方非常咁尊重自己㖭,雖然阿驄講嘢冇句真,不過佢就真係有片為證,全程孖實朗拿度自拍,身邊就有工作人員不斷幫手介紹阿驄係香港藝人,又係大哨球迷,兼提議二人企埋合照,而本身坐喺度嘅大哨忽然企起身想讓座畀阿驄,不過就畀阿驄搞笑地一手撳番低,最後當然成功合照啦,而阿驄嘅粉絲Mode亦都冇停過,唔知鏡頭後二人會唔會有咩交流心得呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!