掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

《不懂撒嬌》靠亞視人撐起? 林文龍林偉大台亞視都做過 __,亞視,TVB,大台,林文龍,

《不懂撒嬌》靠亞視人撐起?

林文龍林偉大台亞視都做過

娛樂名人

《不懂撒嬌》靠亞視人撐起?林文龍林偉大台亞視都做過娛樂名人大台劇《不懂撒嬌的女人》就嚟大結局,呢套網仲捧紅咗去年加入大台嘅前亞視小生袁文傑,其實袁文傑 ...


大台劇《不懂撒嬌的女人》就嚟大結局,呢套網仲捧紅咗去年加入大台嘅前亞視小生袁文傑,其實袁文傑參加第4期藝訓班入行,畢業後轉行做模特兒。之後仲加入亞視,一做仲做足17年。

除咗佢之外,劇中仲有唔少男演員都同佢一樣去過亞視又轉投大台。當中就包括同佢最多對手戲嘅林文龍同林偉。林文龍喺大台成名就係人都知,其實佢喺1996年短暫離開大台,轉投亞視,仲拍過《殭屍道長II》、《等著你回來》,之後喺99年再回歸大台。直至08年再次約滿離巢,轉戰內地搵人仔,而喺2012年仲加盟香港電視,不過兩年後港視不獲發牌回歸自由身。而今次《不懂撒嬌的女人》喺佢以部頭形式參與拍攝。

而林偉方面,同袁文傑一樣當年以模特兒身份入行,87年參演亞洲電視《天橋》開始接觸拍劇,93年仲過檔大台,兩年後約滿,曾到台灣同大陸發展,喺2000年回流香港加盟亞視,至09年離開,2012年重返大台。
鍾意就快D Share啦!