掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

袁文傑認封盤在即:未有確實日子 __,袁文傑,袁文,

心動就不如立即行動喇!!藝人袁文傑出席慈善活動,近日憑劇集《不懂撒嬌的女人》而人氣急升的他,坦言因為劇集帶挈而多了廣告接拍搵真銀,記者笑問他是否要儲老 ...


心動就不如立即行動喇!!

藝人袁文傑出席慈善活動,近日憑劇集《不懂撒嬌的女人》而人氣急升的他,坦言因為劇集帶挈而多了廣告接拍搵真銀,記者笑問他是否要儲老婆本?他說:「一直都有儲,係有咁嘅計劃,但未有確實日子。(求咗婚未?)唔使求啦,我哋一向好好,不過如果真係正式提出嘅時候,都會營造一個最浪漫嘅時刻!(會咩形式結婚? )有諗過旅行結婚,同一班朋友。(之前係咪睇婚紗? )係我哋行過,咁我見到件婚紗幾靚,所以就企咗喺度睇。(係咪因為近來多咗工作想專注事業先?)唔係呢件事而注定一件事,同事業衝刺冇關係。(你哋會唔會生小朋友?)佢最近同我講話想,咁我一直都鍾意小朋友,所以都要快啲!」

否認與陳展鵬惡鬥多年

此外,有指他跟藝人陳展鵬競爭而惡鬥多年?他否認說:「我想講,佢入亞視嗰陣,我同佢、同埋黃璦瑤加杜挺豪一齊去過英國玩十幾日,如果唔friend點會一齊去旅行?後來展鵬過咗去TVB,我有乜嘢問題都會打去問佢,就算佢拍緊劇忙緊,第日都會覆番電話畀我,我問佢係因為我覺得佢個人好心思細密,所以唔明點解有呢啲報道。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!