掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

為阿Sa鬧不和 鄭中基跟杜汶澤絕交 __,阿Sa,鄭中基,中基,杜汶澤,蔡卓妍,

今次杜汶澤拍奇妙電視的綜藝節目,不單止有得看他煮食,更有得看他介紹劣食,又可以看他同藝人吹水,單是內容就已經好充實。今晚播的一集就有老死鄭中基做嘉賓, ...


今次杜汶澤拍奇妙電視的綜藝節目,不單止有得看他煮食,更有得看他介紹劣食,又可以看他同藝人吹水,單是內容就已經好充實。

今晚播的一集就有老死鄭中基做嘉賓,一齊食牛歡喜。估不到兩個老友記,曾經為過阿Sa絕交了幾年。又同大家回帶一下先,當年阿Sa同鄭中基拍拖,阿澤就曾經因為幾次飲酒鬧阿Sa,搞到阿Sa嬲到爆。她即下旨要鄭中基不可以再同阿澤有來往,之後兩個人的友情就這樣劃上句號。

不過 隨住鄭中基同阿Sa離婚,兩個的友情才再度開始,更一齊去玩下相機。之後阿澤仲po了他同鄭中基的合照上網,更用老友去稱呼對方。至於阿Sa 她同阿澤曾經勢成水火,但隨著阿澤主動向阿Sa道歉,他們亦都變回朋友了。

相關連結:

醉酒打空姐搞到飛機急降 鄭中基一鋪清袋

http://bit.ly/2qrAKEf

【含食評】杜汶澤請暴龍哥歎牛歡喜 鄭中基重提醉酒黑歷史

http://bit.ly/2s4b4yC

_______________________

周六娛頭 :

約黃翠如傾心事 唐詩詠買糖水獲市民力撐:撐你!靚女係多人追㗎啦

http://bit.ly/2qnQTLy

周六頭條 :

【壹級享受●名醫之後】許業宏玩足7隻超級遊艇 「西貢海面遇過海盜」

http://bit.ly/2s49BZ8


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!