掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

【同阿媽一樣咁靚】囡囡令山畢業喇! 57歲毛舜筠:不斷的感動 __,毛舜筠,

57歲嘅毛舜筠係「哥哥」張國榮唯一親口承認深愛過女人,而毛舜筠於95年嫁咗俾大佢14年嘅導演區丁平,仲生咗兩個女令山同亦山,婚姻生活一直美滿,毛姐就簡 ...


57歲嘅毛舜筠係「哥哥」張國榮唯一親口承認深愛過女人,而毛舜筠於95年嫁咗俾大佢14年嘅導演區丁平,仲生咗兩個女令山同亦山,婚姻生活一直美滿,毛姐就簡唔中復出幫下大台拍攝處境劇,之前佢完成咗《八時入席》後,就決定休息一段時間,咁毛姐就利用呢個假期,同家人共享天倫。今日毛姐就喺微博上載咗大女令山嘅合照,原來係令山嘅畢業相,佢留言話:「不斷的感動、更多的感恩」再貼咗個心心圖案,可想而知毛姐見到大女畢業有幾開心21歲嘅令山令網民大讚係美女星二代,完全遺傳咗媽媽嘅優良基因。同毛姐份屬老友嘅蔡少芬(Ada)都戥佢開心,留言話:「偉大的母親換來的榮耀!為你感恩、感動!」Ada老公張晉同黃百鳴導演都有留言祝賀。

毛舜筠今日上載咗大女區令山嘅畢業相。(微博圖片) (微博圖片) 毛姐同大公主同皇太后享受緊假期。(微博圖片)
(微博圖片) (微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!