掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

【獨家】傅穎婚紗Look行騷 勁有仙女Feel! __,傅穎,

傅穎呢個Look好有仙氣呀!藝人傅穎(Theresa)為「丹‧高級定制設計師鄭小丹」的親子系列之愛麗絲夢遊東方花園行騷,她以壓軸嘉賓現身,傅穎回覆東網 ...


傅穎呢個Look好有仙氣呀!

藝人傅穎(Theresa)為「丹‧高級定制設計師鄭小丹」的親子系列之愛麗絲夢遊東方花園行騷,她以壓軸嘉賓現身,傅穎回覆東網說:「丹係我設計師朋友,咁啱我喺橫店套戲煞科,上海又比較近,所以我咪去幫佢行騷,我真係好耐冇行fashion show。」因為是親子系列,現場有很多小朋友,她說:「啲小朋友都行得好好。」

問到設計師丹他日可會為她度身訂造獨一無二的母子裝或母女裝?她笑說:「佢有同我講,之後我出席一啲隆重活動,或者發布會,可以幫我度身訂造,但未講到BB呢個。」而Theresa本身都好喜歡對方的設計,前兩年曾去參加丹的時裝騷,她說:「佢啲衫好有仙氣、好飄逸,好夢幻,我諗好多女仔都會鍾意。」之前她出席一套電影首映時,她穿着的黑色花裙,都是對方設計。

Theresa穿着的訂製晚裝感覺都似婚紗,有羽毛、有閃石,談到將來結婚可會邀對方為她設計婚紗時,她坦白說:「會呀,其實我都有咁嘅打算,因為佢之前有幫內地一啲藝人影結婚相時,佢幫佢哋度身訂造,所以我諗我結婚嗰時佢都會幫我咁做。(真係有計劃結婚?)冇,暫時真係冇結婚計劃,可能突然間會有呢個諗法,但唔會依家plan定。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!