掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

睇過心穎性感相!馬明北上拍劇唔敢溝女 __,馬明,黃心穎,心穎,馬國明,

馬明(左圖右)派定心丸啵,心穎又點會驚!藝人馬國明出發到橫店拍攝無綫新劇《宮心計2深宮計》,但同劇的緋聞女友黃心穎卻未有同行,馬明被取笑心靈空虛,他即 ...


馬明(左圖右)派定心丸啵,心穎又點會驚!

藝人馬國明出發到橫店拍攝無綫新劇《宮心計2深宮計》,但同劇的緋聞女友黃心穎卻未有同行,馬明被取笑心靈空虛,他即笑謂:「我要澄清一點,我係去拍戲唔係溝女。(心穎話順便喺戲內拍拖!)我哋係演情侶,會做好我哋部分,希望觀眾鍾意我哋條線,都幾吸引㗎!但我唔知佢幾時上去。」

約會任影唔嬲

問到有否擔心屆時引來狗仔隊追訪?馬明謂:「冇乜所謂,如果大家有興趣影嘅話,我哋喺香港睇戲都任人影,係好正常嘅約會。(咁你哋幾時唔正常去旅行或者預支蜜月?)我未有呢個計劃。」更指擔心當地氣溫高達40度會中暑,所以準備好一切消暑用品,以作降溫之用。

心穎肥瘦冇所謂

談到日前心穎性感上身拍攝廣告,期間更露出心形胸,馬明表示有看過有關圖片,但沒有留意是否心形胸。問到是否感到對方身形弗?他謂:「睇你鍾意啲乜,肥瘦冇問題,最緊要係身體健康。(咁你滿唔滿意心穎身形嗎?)好難答,健康最緊要。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!