掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

毛舜筠:索爆星二代入荷!毛舜筠大女畢業啦~ __,毛舜筠,

索!索!索!又有星二代入荷(新登場)喇!藝人毛舜筠(毛毛)和老公區丁平育有兩愛女令山和亦山,大女令山一直在加拿大讀書,時不時都會返香港陪媽咪濕平,不過 ...


索!索!索!

又有星二代入荷(新登場)喇!藝人毛舜筠(毛毛)和老公區丁平育有兩愛女令山和亦山,大女令山一直在加拿大讀書,時不時都會返香港陪媽咪濕平,不過囡囡多數都以素顏示人,就算已經生得亭亭玉立都唔會打扮到花枝招展,深明低調嘅道理。

唔經唔覺,原來令山大個女喇,今年終於喺加拿大畢業,媽咪毛毛仲飛咗過去力撐阿女,今日凌晨就大晒囡囡嘅索爆畢業合照㖭,即時電到網友暈得一陣陣~~相中見令山一頭長曲髮,笑容甜美又擁有一身蜜糖膚色,成個ABC Feel出晒嚟,手拿大束鮮花,同媽咪真係有得揮!

而毛毛亦大方任晒另幾日同囡囡吃喝玩樂嘅合照,大嗌囡囡做「大公主」,佢哋去咗歎Tea,又去戶外玩Selfie,睇嚟佢哋真係玩得好Happy,唔知囡囡畢業之後,會唔會返香港做嘢,又或者加入幕前,畀大家繼續Follow佢個靚樣呢~?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!