掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

張敬軒突襲尖咀 街頭賣唱引300人圍觀 __,張敬軒,

嗚~這些機會不是小編…近年香港掀起一股busking(街頭賣唱)熱潮,樂壇亦有不少歌手及組合都有玩!而今晚七點左右,就有張敬軒在尖沙咀文化中心碼頭玩快 ...


嗚~這些機會不是小編…

近年香港掀起一股busking(街頭賣唱)熱潮,樂壇亦有不少歌手及組合都有玩!而今晚七點左右,就有張敬軒在尖沙咀文化中心碼頭玩快閃,身穿牛仔褸現身的他在尖沙咀海傍出現,好快就被粉絲發現!

他在場企定定欣賞了其中一班busking team的朋友演唱兩、三首唱歌,跟住軒仔就join埋一齊唱,引起現場一片哄動,軒仔的歌聲魅力吸引逾百人圍觀,梯級都聚滿途人,當中既有外籍人士,也有小朋友拍掌支持,場面熱鬧。

張敬軒跟Busking歌手一齊演唱時,途人與粉絲大叫軒仔,唱完一曲後軒仔則大讚Busking歌手唱歌好聽,他說:「好犀利,有天星碼頭Eason之稱,啱啱首歌叫《音樂大同》,好似呢個環境咁,無論我哋嚟自邊個地方,邊個年齡、邊個國家、邊種職業,到呢一刻我哋有音樂嘅時候就可以喺同一個空間相遇,感受彼此嘅情緒,好開心識到呢班咁好嘅朋友仔,對音樂好有熱誠。」

之後軒仔就演唱《青春常駐》,他指這首歌代表ever lasting。期間他與Busking歌手主唱調位,不過他被電線kick親,他即作狀好似攬住對方。本來軒仔只預備了唱兩首歌,但面對熱情的途人、粉絲不斷叫「安哥」,他說:「我應該記得嘅,雖然我成日唔記得歌詞,不如我哋同場加映多一首《櫻花樹下》好嗎?」群眾即時歡呼,軒仔笑言要即刻找歌詞:「其實人生第一次Busking,現場朋友畀啲支持嘅掌聲我哋。」

而現場亦愈來愈多人圍觀,高峰時有超過300人,極之震撼。當他離開時,大把人跟住他,有一個女粉絲成功突圍攬住軒仔,問到玩busking心情時,軒仔邊行邊說:「好緊張呀,第一次玩busking,好開心嘅原來,如果可以組到隊就集埋英皇其他artist玩多次。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!