掃呢頁CODE去手機

2017年5月27日 星期六

本地波:港超聯 功成身退!陳婉婷辭任東方龍獅教練 __,陳婉婷,

牛丸帶領東方龍獅奪得下季亞冠外參賽資格後請辭。東方龍獅周六(27日)於季後附加賽3比0擊敗冠忠南區,取得明年亞冠盃身二圈外圍賽資格,惟創造女帥捧盃歷史 ...


牛丸帶領東方龍獅奪得下季亞冠外參賽資格後請辭。

東方龍獅周六(27日)於季後附加賽3比0擊敗冠忠南區,取得明年亞冠盃身二圈外圍賽資格,惟創造女帥捧盃歷史的主教練「牛丸」陳婉婷賽後宣布請辭,改由助教司徒文俊接任主教練,而「牛丸」今夏將負笈海外完成亞洲足協專業級教練牌照課程,在會方挽留下,仍會留任教練團成員。

東方龍獅今季於本地賽事四大皆空,「牛丸」直言身為主教練責無旁貸,但不代表就此「認輸」:「好彩仲後生,仲有任性本錢。今次可以講得上係一個休止符,休息係為咗走更長嘅路。其實今次決定係諗咗好耐,今個球季經歷好多挫敗同壓力,呢段時間除咗休息之餘,亦會藉住Pro License課繼續進修,學習點去做一個好教練,喺呢個崗位繼續努力。」從創造健力士歷史到球隊今季四大皆空,被問到會否如同「由天上跌落嚟」般打擊,牛丸強調只想踏實做個好教練,是否「跌落嚟」並不重要。

回首過去530日的領軍生涯,「牛丸」不禁眼泛淚光哽咽起來:「記得初接手時戰戰兢兢,全賴球隊上下幫手,好感激一班職球員可以放低成見,全心全意付出,呢份團結實在唔容易。唔捨得一定有,但做人唔可以感情用事,我相信以司徒(候任主教練司徒文俊)嘅經驗同資歷,下季一定可以帶領球隊拎番失去嘅嘢。」

牛丸賽後獲得不少球迷鼓勵支持,包括曾在青年軍被她執教的小將亦到場「集郵」,令她破涕為笑。直言舒一口氣的她最想「踢番場波」減壓:「總算以勝利完結球季,始終輸咗咁多個冠軍,始終要時間調整傷口。呢段時間好多事情來得太快,一切急如走馬看花,冇時間停低諗下有咩做得好同唔同。喺度再次多謝一班『麻甩』職球員,大家一齊喊過痛過開心過,每個回憶都好寶貴。不過同大家一齊咁耐,個人都開始有啲麻甩,嚟緊係時候變番女性化啲。」

陳婉婷去季上任東方龍獅教練,就帶領球隊奪得高級組銀牌、港超冠軍。牛丸以女教頭身份帶領東方奪標,人氣因外國傳媒的報道而急升。

牛丸的冒起,讓現年28的她連贏亞洲足協年度最佳教練、港超聯最佳教練。健力士世界紀錄大全亦確認牛丸成就,令她以首位於男子職業聯賽奪冠的女主帥身份,走入這個聞名於世的紀錄集。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!