掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

胸都縮埋!32D布睎尤練格鬥受傷失百萬 __,布睎尤,

今次Riaco真係損失慘重。擁有32D豐滿上圍的中葡混血模特兒布睎尤(Riaco)最近愛上打綜合格鬥,笑言現在學識打拳,被「抽水」都識保護自己,可以打 ...


今次Riaco真係損失慘重。


擁有32D豐滿上圍的中葡混血模特兒布睎尤(Riaco)最近愛上打綜合格鬥,笑言現在學識打拳,被「抽水」都識保護自己,可以打到對方落花流水。她更因參與比賽而勁操練,但令到身材縮水,她說:「身形Fit咗,我身冇乜脂肪,要瘦都係瘦胸先,瘦咗一Cup呀!依家要食多啲嘢同按胸先可以升番,要內外兼備。」

她透露比賽會好易受傷,但最尷尬是練習時,她說:「因為香港較少女教練,所以多數都係男教練,有時要騎喺敏感位置,都好尷尬。」

個個月睇物理治療

Riaco更爆因訓練導致拉傷腳筋,而且又繼續比賽,要休養至少半年,損失近百萬收入,她說:「雖然最後都贏咗比賽,但我睇咗中醫話要休養半年至一年,推咗好多Job,做唔到DJ工作,每小時萬五蚊人仔,而且每個月都要睇約六千蚊物理治療,真係損失慘重!」她表示幸好早前有投資火鍋店,所以未至於無收入。

Profile:

布睎尤 (Riaco)

三圍:32D、23.5、36

身高:1米74

工作經驗:客串電影《私人會所》、拍廣告及DJ

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!