掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

黃百鳴推子丹上高峯 __,子丹,黃百鳴,甄子丹,

■09年《葉問》勇奪香港電影金像獎最佳電影獎項。資料圖片【最港電影大獎 黃百鳴系列之7 造就傳奇】黃百鳴與甄子丹相識源於合作徐克執導的電影《七劍》,原 ...




【最港電影大獎 黃百鳴系列之7 造就傳奇】黃百鳴與甄子丹相識源於合作徐克執導的電影《七劍》,原來當初子丹都是執二攤,黃百鳴說:「當時佢角色係一個韓國演員演,點知臨開鏡前兩個禮拜,呢個韓國演員話嚟唔到。」之後公司CEO施南生提議用子丹,因為他有兩星期空檔:「咁可想而知佢嗰時冇戲拍。」天山的氣候極寒冷,所有演員沒有戲份都會飛走,只有子丹獨留,造就他上位之路,黃百鳴說:「有陣時徐克話搵演員未返,佢(子丹)得閒喎!咪將啲戲改畀佢囉。」



■甄子丹憑《葉問》獲封「宇宙最強」。劇照

《葉問》票房逾1.7億

之後黃百鳴便簽了子丹3年,先後拍了《龍虎門》及《導火線》,到最後的《葉問》令他一炮而紅,票房大收逾1.7億港元,他說:「我決定畀子丹演葉問,子丹就話『我樣樣功夫都識,唯獨詠春唔識!』我話唔識你都要拍,係我一意獨行話要拍《葉問》,《葉問》終於喺08年內地上映,係第一套香港電影進入億元俱樂部。」之後黃百鳴足足等了5年才拍《葉問3》,因為要排隊等子丹的期。

採訪:陳月媚



由《蘋果動新聞》和娛樂版舉辦的「最港電影大獎」現正接受讀者投票,選出心目中的最「港」之選,包括最港電影、最港男、女演員等,截止日期為2月21日。賽果將於《蘋果動新聞》和娛樂版揭曉。

「最港電影大獎」投票網址http://bit.ly/thekongestfilmawards




鍾意就快D Share啦!