掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

唔係特別想離巢!陳豪想有唔同發展 __,陳豪,

係時候傾傾喇!無綫劇集《誇世代》演員歐陽震華、陳豪、張繼聰、邵美琪、江美儀、麥明詩、莊思敏等晚上在尖沙咀為劇集在《萬千星輝頒奬典禮2017》中奪得壓軸 ...


係時候傾傾喇!


無綫劇集《誇世代》演員歐陽震華、陳豪、張繼聰、邵美琪、江美儀、麥明詩、莊思敏等晚上在尖沙咀為劇集在《萬千星輝頒奬典禮2017》中奪得壓軸大獎「最佳劇集」舉行慶功宴。

有傳陳豪約滿無綫後有意離巢,希望到大陸拍劇賺人民幣,陳豪表示:「未,合約仲有一段時間,但係都差唔多時間要傾。(續約有啲咩條件?)冇㗎,坦白講,開心。(想返大陸拍劇賺人仔?)或者調番轉由演員角度去講,我哋拍咗咁多年劇,係想有唔同發展,好似依家有機會拍合拍劇或者大陸劇,唔係特別話想離巢,做演員都係想尋求更加多發展機會。」

有指郭晉安亦有意離巢,陳豪說:「好多人都有佢自己嘅打算,未係事實都唔敢去講咁多,我覺得最緊要係同公司合作得開心,咁就咩都可以去傾。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!