掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

伍殷嬅晒摔角手級雙腿 劉思延背肌嚇死人 __,

....無綫《2018國際中華小姐競選》將於明晚舉行,16位來自世界各地的佳麗今日便在將軍澳電視廣播城作泳裝綵排,眾女均以火紅比堅尼亮相,雖然當中不乏 ...


....


無綫《2018國際中華小姐競選》將於明晚舉行,16位來自世界各地的佳麗今日便在將軍澳電視廣播城作泳裝綵排,眾女均以火紅比堅尼亮相,雖然當中不乏養眼索女,但有不少佳麗「爭少少」。

當中以16號伍殷嬅最令人驚訝,雖然靚靚女女,但泳裝卻不幸地凸顯其摔角手級的雙腿,令人睇到眼凸凸,而6號劉思延的重災區則在上半身,背肌勁橫,令人望而生畏。另外,雖然8號史孟冰看似平平無奇,但有一點就比其他佳麗特別奇怪,便是她泳衣下半身部分就甩就甩,非常牙煙。

至於,14號鍾梓甜雖然豐滿上圍,但以泳裝亮相時卻騷出其腰間有不少黑印。她受訪時就指自己敏感底,所以一有壓力皮膚便出事,正式比賽時會再遮得好啲:「我仲壓力大到瞓唔着!最驚係令屋企人失望。(入場支持?)佢哋有飛嚟香港睇我比賽。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!