掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

雷莊𠒇腹肌勁搶 楊筑晶水着Look噸位足! __,雷莊𠒇,

WOW~無綫《2018國際中華小姐競選》將於明晚舉行,16位來自世界各地的佳麗今日便在將軍澳電視廣播城作泳裝綵排,她們逐一以火紅色的三點式亮相,其中以 ...


WOW~


無綫《2018國際中華小姐競選》將於明晚舉行,16位來自世界各地的佳麗今日便在將軍澳電視廣播城作泳裝綵排,她們逐一以火紅色的三點式亮相,其中以「人肉航母」2號楊筑晶最為Sharp醒,雖然「噸位」大淨重147磅,但勝在生得夠高又有前有後,而香港代表3號雷莊𠒇亦毫不輸蝕,單單是其腹肌已經夠晒搶鏡,加埋她的零贅肉Body更加可謂冇得彈!至於15號蔡菀庭便狀態大勇,晒出白滑肚仔。

佳麗中亦不乏擁有好身材之人,其中10號李思佳、12號蔡美琪和13號孟鈺便極具視覺效果,谷出心形胸的10號李思佳更每走一步都來勢「胸胸」,非常養眼!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!