掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

阿Sa送祝福:激動到瞓唔着! __,阿Sa,蔡卓妍,

容祖兒與蔡卓妍戥阿嬌感動,又讚她是好女仔。
阿Sa送祝福:激動到瞓唔着!阿嬌答應男友求婚,拍檔蔡卓妍(阿Sa)秒速留言表示:「永遠幸福快樂,日日都甜蜜。」並上載兩人合照留言:「千言萬語,在心中。 ...


阿Sa送祝福:激動到瞓唔着!

阿嬌答應男友求婚,拍檔蔡卓妍(阿Sa)秒速留言表示:「永遠幸福快樂,日日都甜蜜。」並上載兩人合照留言:「千言萬語,在心中。」阿嬌則回應:「除了他,你也是我生命中最重要的人,真的千言萬語在心中。」結果阿Sa表示:「好衰o架,搞到人哋激動到瞓唔着。」至於好姊妹容祖兒受訪時坦言很開心和感動:「嗰刻有啲想喊,一直以嚟我覺得阿嬌係心地好好、好善良、好有愛心嘅女仔,佢已經好Ready進入人生另一個階段,但未知道佢幾時先真係結婚,無論佢幾時我都一定Mark好個期同佢分享呢個人生大好日子。」

而阿嬌師妹鍾舒漫就直言不知情,看到鑽戒相時還跟同事討論真與假,並第一時間致電祝福阿嬌:「我覺得佢哋好襯呀,睇過佢男友(賴弘國)嘅ig覺得佢好高大靚仔,同埋佢做醫生畀人嘅感覺好穩重!」經理人霍汶希(Mani)亦戥阿嬌開心:「好開心,等咗今日好耐,希望佢永遠幸福。阿嬌係一個非常非常值得人愛嘅女仔,心地非常好,希望佢嘅另一半能夠讓佢永遠幸福,令佢永遠都有愛嘅感覺。」另外,阿嬌好友何超蓮亦說:「生日加求婚快樂嬌嬌。」

許靖韻(左起)、洪卓立、勝利、吳浩康及鍾舒漫向阿嬌送祝福。
  • 許靖韻(左起)、洪卓立、勝利、吳浩康及鍾舒漫向阿嬌送祝福。





鍾意就快D Share啦!