掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

鍾欣潼拍拖半年晒鑽戒閃爆婚訊 __,

阿嬌封盤成為準賴太,自爆宣布婚訊時面紅兼心跳加速。
鍾欣潼拍拖半年晒鑽戒閃爆婚訊鍾欣潼(阿嬌)「封盤」了!阿嬌前晚突襲社交平台,冧爆晒閃爆鑽戒宣布已答應醫生男友賴弘國求婚!阿嬌昨晚風騷亮相,自爆公布婚訊 ...


鍾欣潼拍拖半年晒鑽戒閃爆婚訊

鍾欣潼(阿嬌)「封盤」了!阿嬌前晚突襲社交平台,冧爆晒閃爆鑽戒宣布已答應醫生男友賴弘國求婚!阿嬌昨晚風騷亮相,自爆公布婚訊後,面紅了幾個小時兼心跳加速,又大讚男友貼心包容,超過100分:「佢肯包容我所有壞習慣,照單全收!」

前晚阿嬌在社交網上傳左手無名指戴上巨鑽的相片,並留言:「下一站幸福。」Sweet爆宣布已答應與拍拖半年、有「醫界王陽明」之稱的男友賴弘國求婚,榮升準賴太,令全城哄動!阿嬌與舊愛韓男權寧一結束戀情後Dry足四年,去年10月被揭與32歲的靚仔醫生賴弘國展開「姊弟戀」,其後雙方大方認愛,但賴弘國被揭曾結婚,二人拍拖後更被踢爆男方與G奶「老婆」Wendy過從甚密,令「嬌粉」大為緊張!對於男友情史,阿嬌百分百信任,兩人穩定交往,到上周阿嬌37歲生日當日,原來男友已秘密求婚!

屋企跪地求婚

昨晚阿嬌現身灣仔出席影后惠英紅的生日會,在記者會上接受大家的祝福並分享喜悅,她在原定時間40分鐘後,春風滿面亮相,但被要求晒婚戒時,她即騷出十隻手指說:「我都冇戴!」問到是否已求婚成功?阿嬌冧爆說:「應該係戴咗戒指應該都係(幾時求婚?)我生日求嘅。」問到求婚細節,阿嬌即交個波給未婚夫:「想到時帶佢出嚟畀大家識,佢自己再同大家講。(有講愛的宣言?)有,等佢自己講。(幾時帶出嚟?)你想幾時?佢依家好『污歪』。(另一半喺邊?)冇約佢,冇邀請佢出嚟。」

鍾欣潼
  • 鍾欣潼
阿嬌在網上晒巨鑽求婚戒指,昨晚現身時卻兩手空空。
  • 阿嬌在網上晒巨鑽求婚戒指,昨晚現身時卻兩手空空。
阿嬌與賴弘國「姊弟戀」修成正果。
  • 阿嬌與賴弘國「姊弟戀」修成正果。

當再追問求婚過程,阿嬌透露在家中求婚:「好激動,因為係人生大事,想公布之前諗咗一段時間,行呢一步真係需要勇氣,公布完後係心跳加快。(跪地求婚?)佢有跪地,係應該嘅。(驚喜落淚?)又冇喊,但尋日網上宣布時塊面紅晒,冇試過咁緊張,都紅咗幾個鐘頭,冇酒嗰啲,塊面好(慶)又好緊張,心跳好快!(拍咗幾耐拖?)其實唔耐,半年度。(咩原因令你願意託付終生?)當然有佢價值佢對我好好,我覺得係對嘅時間遇到對嘅人。」問到是否已有婚期?她說:「啱啱先求,有排!(有計劃未?)未Plan,太突然,好多嘢要諗清楚啲。(2018年結婚?)我知道一定會話畀大家知。」

「我希望生BB嘅」

問賴弘國最令她感動的原因?阿嬌說:「肯包容我所有壞習慣,一開始就話晒佢聽,所有壞嘅騷晒佢睇,接受到就接啦,佢就照單全收,呢樣好重要,我唔係一個假嘅人,唔會包裝自己,我將所有衰嘅壞習慣都畀晒佢睇。(有咩壞習慣?)懶囉,懶得好誇張,佢做晒所有嘢,最重要係異地戀,佢肯維繫,我哋唔係成日可以見,佢都明白,佢安排到就盡量配合。(家人知道?)事前知道,佢爸爸我有見過,新年會去拜訪媽媽。(家長催婚?)有催,大家都係要Plan,希望Plan好啲,可以有美好回憶,都好想分享我喜悅。(想婚禮係點?)我又真係好懶,好攰(口架)嘛,到時先算,咩都未有計劃。」被問是否雙喜臨門?阿嬌想一想,未有直接回答,只說:「吓,我5月有演唱會,有三場,大住個肚呀?」再問會否生BB?她說:「應該,但未知幾時結婚,我希望生BB嘅!」

「你條仔正喎!」

問到未來老公值幾分?阿嬌冧爆說:「可以話超過100分!(佢睇緊直播?)我都唔知有直播。(幾時帶佢出嚟介紹?)諗一個適當嘅時候,到時約個時間(有通知公司?)公司Mani(經理人霍汶希)、老闆(楊受成)佢哋知,佢仲第一次同我講『你條仔正喎!』」

至於準人夫賴弘國昨親自回應說:「因為我不是藝人,希望低調點,我會在自己事業上努力,給予阿嬌最大的幸福,也希望大家能給我們送上祝福!謝謝!」

文:影視組






鍾意就快D Share啦!