掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

阿嬌好事近祖兒送祝福:真係感動到想喊 __,阿嬌,容祖兒,祖兒,鍾欣潼,

■(右起)鄭希怡、容祖兒和蔡卓妍都替阿嬌找到真愛高興。微博圖片同樣蜜運中的蔡卓妍,昨日凌晨在Ig貼文祝福好姊妹,留言:「千言萬語,在心中」,阿嬌即回覆 ...




同樣蜜運中的蔡卓妍,昨日凌晨在Ig貼文祝福好姊妹,留言:「千言萬語,在心中」,阿嬌即回覆:「除了他,你也是我人生中最重要的人,真的是千言萬語在心中。」其他同公司歌手、藝人,亦即時為阿嬌送上祝福,衛詩雅接受《蘋果》電話訪問表示:「好興奮,知道呢個消息好開心,佢哋好襯,男仔又靚仔,阿嬌係我哋嘅女神又咁靚,外表好襯,佢男友又好錫佢,所以好開心,希望佢哋幸福快樂,新婚愉快。」鄭希怡(Yumiko)則以短訊回覆:「好替嬌開心,一切在心中。」鍾舒漫亦表示有第一時間發短訊祝福阿嬌。容祖兒說:「睇到佢嘅Instagram,我好開心、好感動,真係感動到想喊,佢喺我心目中係好值得有一個人係全心全意愛佢同照顧佢,希望大家都戥佢高興、祝福佢」

阿嬌經理人霍汶希表示:「好開心知呢個消息,我其實等咗今日好耐,希望阿嬌永遠幸福,阿嬌係個非常值得人愛嘅女仔,佢亦係心地非常好嘅女仔,希望佢嘅另一半能讓佢永遠幸福,令佢永遠可以有愛嘅感覺。」




鍾意就快D Share啦!