掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

楊受成話阿嬌執到好仔 __,阿嬌,楊受成,鍾欣潼,

■楊受成笑指阿嬌好難嫁得出,所以替她高興。鍾欣潼宣佈接受男友賴弘國求婚,老闆楊受成昨日傍晚出席惠英紅壽宴時,表示已見過阿嬌未婚夫,大讚對方好靚仔,替阿 ...




鍾欣潼宣佈接受男友賴弘國求婚,老闆楊受成昨日傍晚出席惠英紅壽宴時,表示已見過阿嬌未婚夫,大讚對方好靚仔,替阿嬌高興,楊受成說:「佢send短訊話我知,有人同佢求婚,我就回覆佢,話熱烈祝賀同恭喜晒,仲話佢執到。」



■惠英紅今日生日,昨晚在灣仔舉行壽宴並與阿嬌咀嘴沾旺戀愛運。

笑問楊受成可有代阿嬌試探男仔好不好?他即說:「我睇佢係好人,又斯文,樣子又好,又有好職業,而且對阿嬌應該都好,見佢咁開心。問楊受成會否送大禮給阿嬌,他說一定會,又會買龍鳳𠼦。問會否包酒席?旁邊的霍汶希(Mani)即插嘴叫楊受成包,又指古巨基結婚,他都有包。楊受成即笑謂:「我見到祖兒同Mani,一定要按住個袋,唔係俾佢哋搶,冇好結果,我啱啱先俾霆鋒搶咗幾百萬裝修費。」言下之意是否包阿嬌酒席更值得?楊受成笑稱:「佢好難嫁得出㗎!」

採訪:王連連

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!