掃呢頁CODE去手機

2018年2月2日 星期五

父女戀OK!任達華苦練冧女技溝掂衛詩雅 __,衛詩雅,詩雅,任達華,

華哥教溝女,學嘢喇喂!任達華與衛詩雅(Michelle)年齡相差30載,但卻於英皇新片《我的情敵女婿》演情侶,一臉自信的任達華坦言雙方零代溝,不過細問 ...


華哥教溝女,學嘢喇喂!


任達華與衛詩雅(Michelle)年齡相差30載,但卻於英皇新片《我的情敵女婿》演情侶,一臉自信的任達華坦言雙方零代溝,不過細問之下才坦承拍攝前做足準備,原來他獲悉Michelle乃游泳健將,兼且曾任救生員,為打開首個溝通的巨牆,不諳泳術的他專程找教練一對一授課,沒料幾堂過後已見成績,任達華謂:「呢啲係溝女一部分,以前連我個女都游唔贏,依家可以游到7、8個塘,雖然之前合作過電影,但冇對手戲唔太熟,今次用游水打開話題,打開佢心聲,等佢唔好怕我嘛!」

家人唔介意父女戀

沒料此舉認真有效,成功打開二人話題,對於前輩如此有心,Michelle受寵若驚:「其實華哥都唔係咁得人驚,佢係一個好歡樂嘅人,一望佢對眼就畀佢吸引住。」談到戲中與年紀大一截的任達華相戀,Michelle表示現實生活中從未想過,更謂:「大過我嘅會教到我,保護性強,屋企人都唔會太反對,都係睇對方人品啫!(同任達華、劉嘉玲做對手有冇壓力?)好記得最後一場戲講我帶華哥見媽咪嘉玲,當時睇到兩位前輩磁場好吸引,表面好開心,內裏眼神充滿感情,拍嗰時掛住望佢哋,好在我冇乜對白,否則會甩晒。」

有晒默契唔使排

而任達華除了與Michelle有感情線,與劉嘉玲亦有過一段情,對於這位老拍檔,任達華狂笠高帽謂:「由以前到依家嘅努力冇白費,演技上有好大進步,做人同保養都係兩頭利(演對手戲唔使排?)好少,有晒默契,拎劇本後就自己搞(有冇親熱戲?)梗係有,有攬錫同偷吻。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!