掃呢頁CODE去手機

2018年5月26日 星期六

拍片介紹新髮型 陳凱琳:返番去17歲 __,凱琳,陳凱琳,

陳凱琳前日以新形象出席港姐活動,佢將一把留咗10年嘅onelength頭大改造,變成「瀏海」,仲話自覺後生咗成10年!查實Grace都有喺IG拍片介紹 ...


陳凱琳前日以新形象出席港姐活動,佢將一把留咗10年嘅one length頭大改造,變成「瀏海」,仲話自覺後生咗成10年!

查實Grace都有喺IG拍片介紹佢個新髮型,表情好興奮:「呢個係我嘅新髮型!瀏海呀,自從17歲就冇剪過喇,所以都算係10周年紀念,我再一次返番去17歲喇!」Grace仲提大家下個月係佢嘅27歲生日,仲落咗個tag話係男友批准咗!

唔少網民睇完嘅反應都不一,有啲讚佢真係後生咗,不過有人話佢個樣有啲似鄭爽同嘟姐喎!不過似邊個冇所謂,最緊要係男友鄭嘉穎鍾意咪得囉!

但係……如果Grace個新look後生十年,咁佢同鄭嘉穎呢段相差22年嘅忘年戀,豈不是又加多十年?




鍾意就快D Share啦!