掃呢頁CODE去手機

2018年5月26日 星期六

【洛杉磯直擊】賴弘國先哭 搞喊阿嬌:行到今日,好唔容易… __,阿嬌,賴弘國,鍾欣潼,

阿嬌同賴弘國於香港時間今日凌晨五時在洛杉磯舉行婚禮,據在場賓客形容,阿嬌由頭喊到尾,但最先第一個喊嘅,竟然係賴弘國,搞到阿嬌都忍唔住喊,阿Sa、祖兒、 ...


阿嬌同賴弘國於香港時間今日凌晨五時在洛杉磯舉行婚禮,據在場賓客形容,阿嬌由頭喊到尾,但最先第一個喊嘅,竟然係賴弘國,搞到阿嬌都忍唔住喊,阿Sa、祖兒、Mani個個都變晒喊包……

禮成之後,賓客亦陸續離開。大住肚都飛抵當地出席婚禮嘅蔡一鳳,拖實老公盛品儒離開。問兩人方才婚禮上嘅情況,盛品儒話一對新人講咗啲好溫馨嘅說話啦:「Part part都好感人,一開始已經好感人。」蔡一鳳就話:「譬如話好唔容易行到今日啦…」盛品儒就補充謂:「佢哋係兩個唔同地方嘅人,唔同背景、文化。」兩人都話聽到一對新人嘅致詞時,都眼濕濕非常感動。

蔡一鳳又話:「成個婚宴好溫馨,阿嬌真心想朋友分享佢喜悦,我feel到。」蔡一鳳都祝福阿嬌早生貴子。

問到蔡一鳳送咗乜嘢禮物,佢話設計咗一套獨一無二足金首飾送新娘子。蔡一鳳其後把禮物相po出後留言:「最特別的禮物送給最特別的你。要一直幸福下去。讓我心意伴你左右。穿上龍鳳袍襯上一定獨一無二!因為這是我自構思了好幾個夜晚的設計出品,親自監工生產,好開心趕在今日贈上。」



盛品儒、蔡一鳳夫婦 (駐洛杉磯記者:張紫茵攝) 盛品儒、蔡一鳳夫婦 (駐洛杉磯記者:張紫茵攝)
蔡一鳳設計咗一套獨一無異足金首飾送新娘子,並謂:「這是我自構思了好幾個夜晚的設計出品,親自監工生產,好開心趕在今日贈上。」(互聯網圖片)

蔡一鳳設計咗一套獨一無異足金首飾送新娘子,並謂:「這是我自構思了好幾個夜晚的設計出品,親自監工生產,好開心趕在今日贈上。」(互聯網圖片)
蔡一鳳這套由佢一手設計嘅金器,據知價值約六位數字。(互聯網圖片)

蔡一鳳這套由佢一手設計嘅金器,據知價值約六位數字。(互聯網圖片)
(互聯網圖片)

(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!