掃呢頁CODE去手機

2018年5月26日 星期六

【四千萬嫁妝出嫁】「醫界男神」賴弘國娶阿嬌 美國婚禮使百萬 __,阿嬌,賴弘國,鍾欣潼,

【四千萬嫁妝出嫁】「醫界男神」賴弘國娶阿嬌美國婚禮使百萬37歲嘅阿嬌,終於成為人妻。好姊妹阿SA同容祖兒送上JennyPackham婚紗,不過最大手筆 ...


  • 【四千萬嫁妝出嫁】「醫界男神」賴弘國娶阿嬌 美國婚禮使百萬


  • 37歲嘅阿嬌,終於成為人妻。好姊妹阿SA同容祖兒送上Jenny Packham婚紗,不過最大手筆,就係笑佢終於搵到件正嘢,當佢女一樣嘅老闆楊受成。

    楊生送嘅嫁妝好重手,就係阿嬌一直心儀嘅上海豪宅,一千七百呎,有三房。而呢個樓盤並非楊生公司旗下,照咁睇嚟呢份市值港幣七百五十萬嘅厚禮,係楊生真金白銀買嚟送俾阿嬌。

    加埋阿嬌手上持有一個三千幾萬嘅香港磚頭維壹,富婆嬌攞住四千幾萬嘅嫁妝結婚。

    今次賴弘國娶喺美國洛杉磯嘅Millennium Biltmore Hotel Los Angeles迎娶阿嬌,場地容納150人的費用約三萬四萬元美金,今趟阿嬌約六十多名親友乘行,據悉得人心的阿嬌,一班朋友唔介意自費機票飛到美國見証她的重要一刻,加上阿Sa及經理人Mani等,一早隨公司大隊飛往美國做Twins登台,賴弘國要包的機票,分分鐘只給雙方家人及台灣兄弟團。

    行禮的Millennium Biltmore Hotel Los Angeles的四星酒店,每晚房間約二千多元港幣,如包起六十多人的兩晚住宿,使費約三十萬左右,加埋婚禮場地、佈置及午宴的四道菜: 清雞湯、上湯龍蝦、心型牛扒及甜蜜湯圓,約五十多萬。婚禮開支相信在百萬內攪掂。在美國行禮後,今年九月他們會在香港補擺婚宴,到時唔少圈中人出席,酒席場地條數,分分鐘有老闆楊受成照起。
    富婆阿嬌揸住四千萬嫁妝出門,其中老闆楊受成送她七百多萬上海豪宅作賀禮。

    一對新人在美國完成婚禮後,會飛返台灣見男家親友。

    嬌媽嫁女好開心,一眾姊妹為她找到幸福亦相當感動。

    阿嬌舉行婚禮的美國酒店雖屬四星,但百年歷史設計及佈置極具典雅。


    鍾意就快D Share啦!