掃呢頁CODE去手機

2018年5月26日 星期六

【行運嘞】何傲兒拍內地一姐唐嫣新劇做姊妹 __,傲兒,何傲兒,唐嫣,

【行運嘞】何傲兒拍內地一姐唐嫣新劇做姊妹何傲兒離開無綫向外闖,憑住「鬼妹」靚樣,終於有機會跟內地一姐唐嫣合作,在新劇《歸去來》飾演留學生凱瑟琳一角,仲 ...


  • 【行運嘞】何傲兒拍內地一姐唐嫣新劇做姊妹


  • 何傲兒離開無綫向外闖,憑住「鬼妹」靚樣,終於有機會跟內地一姐唐嫣合作,在新劇《歸去來》飾演留學生凱瑟琳一角,仲跟對方有大量對手戲。

    劇集大受歡迎,除奪得同時段劇集收視第一名,網上點擊率更突破16億,何傲兒更因而受網民關注,人氣急升。要在劇中講國語,何傲兒的廣普反而大派用場:「我最初都有擔心自己國語唔夠標準,不過我飾演喺美國讀書嘅留學生,講廣式國語反而啱返個角色,所以唔使再搵人配音。」

    跟唐嫣合作後,本身皮膚白白滑滑的何傲兒見識何謂真正好皮膚,她大讚:「唐嫣皮膚好白,身形好靚,上鏡好好睇,仲要做戲好。」不過模特兒身形,又係鬼妹樣的何傲兒,也大受時裝同化妝品牌歡迎,連接兩個廣告。

    「我都希望做多啲關於時裝同化妝品嘅嘢,事關我本身好鍾意扮靚護膚,係呢方面都好有心得。」她說。
    未埋位前,她跟唐嫣博命讀劇本。

    為要預備充足,第一次拍內地劇,何傲兒收工返房就開始咪劇本。

    擁有模特兒形的何傲兒,間唔中都會騷吓長腿。

    離開無綫後,經理人公司為她出歌,她也有機會公開表演古箏。

    離開無綫前,在電視劇《波士早晨》扮醜女,唔sell靚sell演技。

    早前拍了兩個廣告,造形十分仙氣。

    鍾意就快D Share啦!