掃呢頁CODE去手機

2018年5月26日 星期六

【眼睛冰淇淋】「向西女」晒34D上圍:祝賀我減肥成功 __,

張暖雅喺微博貼咗一輯泳照。(微博圖片)
本港天氣就持續酷熱,天文台就連續9日錄得最高氣溫33.0°C或以上,打破5月的最長紀錄。(新聞連結:https://bit.ly/2IJa7Zj)天氣 ...


本港天氣就持續酷熱,天文台就連續9日錄得最高氣溫33.0°C或以上,打破5月的最長紀錄。(新聞連結:https://bit.ly/2IJa7Zj)

天氣咁熱,大家都會用唔同方法去消暑,而近年轉戰台灣嘅「向西女」張暖雅,就揀咗去泳池游水喇,着上黑色一件頭泳衣嘅張暖雅,大晒佢34D嘅上圍,佢仲影咗好多靚相貼上微博,留言話:「夏天到了,環肥燕瘦,只要咱開心,咱的命運咱做主!請點贊祝賀我減肥成功」,網民就留言話佢已經好靚喎,相信佢哋嘅眼睛都會好似食咗冰淇淋咁涼快,爽晒!

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

張暖雅喺微博貼咗一輯泳照。(微博圖片) 大晒佢34D嘅上圍。(微博圖片) 大晒佢34D嘅上圍。(微博圖片)
(微博圖片)

(微博圖片)
(微博圖片)

(微博圖片)
(微博圖片)

(微博圖片)
(微博圖片)

(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!