掃呢頁CODE去手機

2018年5月26日 星期六

旺角行人專區成名 龍小菌慨嘆殺街冇咗街頭文化 __,龍小菌,

■龍小菌7年前曾以蒙面歌手形象在旺角行人專用區獻唱,成功引起注目。資料圖片
■龍小菌7年前曾以蒙面歌手形象在旺角行人專用區獻唱,成功引起注目。資料圖片已有18年歷史的旺角行人專用區,隨着前日油尖旺區議會大比數支持下終告結束,預 ...


已有18年歷史的旺角行人專用區,隨着前日油尖旺區議會大比數支持下終告結束,預料4個月後正式殺街。旺角行人專用區曾是男子組合C AllStar和龍小菌等歌手成長地,龍小菌7年前更以蒙面歌手造型在旺角街道獻唱,就連「除罩」也是在同一地方。對於殺街,龍小菌昨說:「好可惜冇咗呢個街頭文化。」

曾孕育不少藝人歌手的旺角西洋菜街行人專用區,近年已變成大媽舞台,由於噪音問題越演越烈,油尖旺區議會前日開會討論「研究撤銷旺角行人專用區議案」,結果以16票大比數通過,預料4個月後正式殺街。

龍小菌7年前開始以蒙面歌手造型在旺角街頭獻唱,原為中學教師的她因不想影響工作,及希望觀眾可以用心去聽音樂,不會只注重外表,所以才以蒙面造型出現。直至13年6月,龍小菌在旺角街頭「除罩」以真面目示人,始發現她是貌似苟芸慧的美女,可惜同年12月,龍小菌在旺角街頭與香港聾人協進會報佳音,被賣藝團體出言侮辱,之後龍小菌亦絕迹旺角行人專用區。



龍小菌 資料圖片 龍小菌 資料圖片
■日本街頭藝人Mr. Wally經常在旺角行人專用區表演。互聯網圖片

■日本街頭藝人Mr. Wally經常在旺角行人專用區表演。互聯網圖片

望能管制表演

對於旺角行人專用區殺街在即,龍小菌昨說:「好可惜冇咗呢個街頭文化,亦希望香港能有一套完善嘅街頭藝人發牌制度,其實好多國家,如台灣、日本都實行緊呢樣嘢,畀空間一啲想透過街頭表演搵滿足感嘅朋友。我相信街頭某啲地方係適合表演嘅,但需要有一個管制,好似喇叭幾大聲或表演係乜,應該有一個guideline去做管制,講就易,去執行可能需要一段長時間。我嘅意見應參考鄰近地區做法,盡量去保持呢個街頭文化。」提到旺角街頭的變化,龍小菌表示:「之前條街要早啲去搵位,要先到先得,嗰個時候冇咁多大媽。」

男子組合C AllStar出道時亦曾在旺角街頭表演,對於殺街,C AllStar前晚於facebook留言:「這片曾經孕育我們出來的樂土,幾年後只見到群鶯亂舞,如今更已成為焦土。」成員之一的梁釗峰昨日受訪時則說:「2010年我哋從北京完成MV返港後,因為嘗試過喺街頭演唱效果不錯,監製亞簡決定叫我哋喺香港街頭唱歌,一來宣傳歌曲,二來磨練自己。我哋揀咗西洋菜街,因為嗰度人流多,地點適中。嗰陣表演多元化,只要你有閒情走過,總有一款可以令你留低駐足。」



■C AllStar15年曾重返旺角街頭唱歌,吸引不少途人駐足欣賞。資料圖片

■C AllStar15年曾重返旺角街頭唱歌,吸引不少途人駐足欣賞。資料圖片
■專用區近年變成大媽舞台,C AllStar成員釗峰慨嘆是不熟悉的文化。資料圖片

■專用區近年變成大媽舞台,C AllStar成員釗峰慨嘆是不熟悉的文化。資料圖片

不熟悉的文化

釗峰續說:「七年間我哋都成長咗,行人專用區亦變成一個我們不熟悉嘅異域,唱跳一啲我哋唔熟悉嘅文化,表現我哋唔熟悉嘅風情。呢片曾經嘅樂土就似我哋母親,用咗十四個星期孕育我哋,我哋生於斯,長於斯。如今被殺,的確可以換來一刻嘅安寧,但被殺嘅仲有香港本土街頭文化,究竟喺呢度,我哋仲還剩低啲乜?」

採訪:陳杰、何永寧




鍾意就快D Share啦!