掃呢頁CODE去手機

2018年5月26日 星期六

【洛杉磯直擊】返港註冊!阿嬌致詞眼濕濕 賴弘國keep住chok __,阿嬌,賴弘國,鍾欣潼,

阿嬌結婚了!興奮拖住老公笑得勁開心。
「嬌嬌永遠幸福!」阿嬌(鍾欣潼)喺香港時間今晨約五時在MillenniumBiltmoreHotelLosAngeles舉行婚禮,身穿低V透視婚紗嘅阿 ...


「嬌嬌永遠幸福!」阿嬌(鍾欣潼)喺香港時間今晨約五時在Millennium Biltmore Hotel Los Angeles舉行婚禮,身穿低V透視婚紗嘅阿嬌,挽著老公賴弘國(Michael)臂彎,一臉幸福。

一對新人在雙方父母見證下行禮,阿嬌致言時都忍唔住哭了,現場好多嘉賓都聽到眼濕濕。但感人時刻Michael都keep住型,單手插袋輕吻新娘子額頭,阿嬌合上眼一臉感動。之後Mani再輕吻阿嬌時,阿嬌仍不禁激動得眼紅紅。一對新人返港後才正式註冊。

婚禮現場以紫色鮮花佈置,低調華麗。派對上還有表演環節,賓客共聚一堂,為一對新人送上祝福。



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

阿嬌結婚了!興奮拖住老公笑得勁開心。 兩人情心對望 兩人情心對望
輕吻新娘子額頭

輕吻新娘子額頭
一對新人敬酒

一對新人敬酒
Mani吻賀阿嬌時,亦忍唔住眼濕濕。

Mani吻賀阿嬌時,亦忍唔住眼濕濕。
雙方父母與伴郎伴娘一齊影大合照。

雙方父母與伴郎伴娘一齊影大合照。








鍾意就快D Share啦!