網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月24日 星期五

【奶奶出錢】43歲咸素元搬大屋 被催生第二胎面有難色

咸素元公開新居韓片《我班Friend好搞嘢》的43歲女星咸素元,前年與比自己年輕18歲的大陸網紅男友陳華結婚,同年12月誕下女兒,及後更合體拍攝節目《 ...




咸素元公開新居


韓片《我班Friend好搞嘢》的43歲女星咸素元,前年與比自己年輕18歲的大陸網紅男友陳華結婚,同年12月誕下女兒,及後更合體拍攝節目《妻子的味道》吸金。

節目之前曾播出咸素元跟奶奶去睇樓的內容,有指奶奶擬買大屋與新抱、兒子同住,咸素元亦於近日搬到新屋,並透過《妻子的味道》公開內部環境。咸素元的新居迎合奶奶意見,以白色為主,但門框、門柄、燈等就以塗上金色,顯得十分華麗。最令其他主持人看到目瞪口呆的地方,就是其中一個全部都以金色佈置的洗手間,鏡、牆壁、水龍頭都是金色,令奶奶相當滿意。咸素元隨後孖奶奶準備午餐,但奶奶突然催咸素元生二胎,直言想抱多幾個孫:「最好明年可以抱到孫仔。」令咸素元面有難色。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

以白色、金色為主


奶奶相當滿意


咸素元被奶奶催生第二胎


咸素元、陳華的女兒於前年出世



鍾意就快D Share啦!