網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月24日 星期五

羅志祥:周揚青驚驚速驗性病 公開點名愷樂做檢查 #周揚青 #羅志祥

今次周揚青點名叫愷樂做檢查喎,明啦…台灣歌手羅志祥(小豬)與內地網紅周揚青9年情玩完,即使小豬已先後兩次公開道歉,今日凌晨更直認多次偷食兼向各方女事主 ...




今次周揚青點名叫愷樂做檢查喎,明啦…


台灣歌手羅志祥(小豬)與內地網紅周揚青9年情玩完,即使小豬已先後兩次公開道歉,今日凌晨更直認多次偷食兼向各方女事主道歉,仍都未得到各界原諒。而尋日周揚青嘅分手宣言中就指明小豬同旗下女藝人、化妝師等有長期不正當男女關係,全城喪估邊係位「旗下女藝人」之際,點知一轉頭周揚青就「公布」對方身份,喺社交網點名叫佢做身體檢查!


小豬旗下藝人除男團C.T.O外,就只有愷樂(蝴蝶姐姐)一人,唔少網友都話周揚青嘅Hints夠晒明顯,不過都未算,有網友走去周揚青社交網留言,建議佢分手後應該要去檢查性病,點知周揚青大方坦承:「我分手立刻就去檢查了,我沒有」周揚青之後更直接點名愷樂,再次留言回應網友:「你是說讓蝴蝶去檢查身體嗎?」咁都仲未夠,有網友問邊個係蝴蝶姐姐時,周揚青直頭Tag埋愷樂個Account,睇嚟「旗下女藝人」身份今次真係呼之欲出!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!