網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月24日 星期五

娛樂專題:50億駙馬好離地?吳家樂:食碗車仔麵就開心 #吳家樂

50億駙馬呢個名真係好吸睛!吳家樂貴為其士集團50億駙馬,由拍拖到生仔都被人說三道四。家樂與太太周蕙蕙價值觀相近,兩夫婦同樣貼地,面對閒言閒語,他直言 ...




50億駙馬呢個名真係好吸睛!


吳家樂貴為其士集團50億駙馬,由拍拖到生仔都被人說三道四。家樂與太太周蕙蕙價值觀相近,兩夫婦同樣貼地,面對閒言閒語,他直言不會在意:「其他人根本係Nothing!」


富貴離地?戒甩追求名牌


近日在熱播劇《機場特警》演「滄桑神槍手」特警的吳家樂,原來已入行二十多年,演藝成績雖然不差,但似乎不及娶得富二代太太周蕙蕙「吸睛」,外間的閒言閒語,他卻不當一回事:「坦白講,一早有心理準備,而且我冇可能取悅到所有人,感情嘅事我哋只需要同自己、屋企人交代。我同太太成日都講,只可以為重視嘅人花心力,其他人根本係Nothing!衰啲講句,我做啲乜、使邊個嘅,關你乜事呢?」


這對夫婦「身份懸殊」,但家樂指彼此價值觀相若,太太要求生活簡單、樸素,比他更貼地:「其實係佢教我點搭公共交通工具,我之前連轉港鐵線都唔識!大家有時唔開心,一齊走去食碗車仔麵即刻釋懷。以前我追求名牌,鍾意玩車、儲手錶,同佢一齊之後對物質唔再刻意追求。」


老婆陪女追星


當日被揭發結婚在即,而且太太已有孕,兩夫婦矢口否認後突然又公開承認,家樂笑說:「最近古巨基都係咁家事唔係唔提得,只係我唔會刻意講,當時亦只係想適當時候先講啫,況且十幾年前科技冇咁發達,冇諗過咁快畀人知。」如今家中三位小朋友已步入青春期,家樂自知性格緊張,某程度上令仔女「覺得好煩」,所以要學習放下:「好似個女追韓星,佢唔想畀我知,其實我冇嘢喎,太太仲帶佢去澳門睇騷。(將來畀佢哋承繼衣缽?)我係反面教材,當初有書唔讀,依家梗係想佢哋追求知識先講其他」


時光倒流戒貪玩追上古天樂?


原以為家樂「打風流工」,他卻自爆:「咁多年即使低潮時,我都仲有唔少司儀Job外快。(年薪過百萬?)有,最自豪係從未試過爭公司錢,搵食好重要。」與無綫大約尚餘一年期限,他未有明言會否續約,只說:「即使分手,都希望係和平嗰種,尤其呢個圈係圓,今日唔知聽日事。如果選擇離開,我會先畀時間自己沉澱,都計劃緊做吓幕後工作。」


多年前,曾與古天樂及劉愷威等並排獲無綫力捧,但家樂「後勁不繼」,成績不及一眾老友,他坦言:「當時唔識把握機會,亦唔係好識處理人際關係,時光倒流嘅話,我應該可以做得好啲。坦白講,年輕時一唔使開工,我就會約腳打牌,生活糜爛,後嚟先覺得好對唔住自己同家人。我知道自己嘅執着某程度上令工作人員唔想再合作,依家我好珍惜每個演戲機會,唔介意戲份、角色,只要有得做就唔會托手㬹,直至大家唔想再睇吳家樂演戲!」


跑上癮自得其樂


吳家樂熱愛運動,跑步、打拳及揸電單車已成生活不可缺少的部分,當中尤其「迷戀」跑步:「因為好方便,唔使專登約人。只要有一對跑鞋同一條短褲,已經可以自得其樂。」面對圈中一眾後起之秀,家樂指他們比自己更勤力:「我喺佢哋咁嘅年紀時,仲係渾渾噩噩,唔知自己要乜。依家同佢哋好似高海寧等出埠拍戲,收工唔係約埋吃喝玩樂,而係一齊去跑步強身健體,應付工作需要!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!