掃呢頁CODE去手機

2020年5月3日 星期日

楊冪:11歲同李亞鵬拍戲 楊冪哨牙舊照曝光 #李亞鵬 #楊冪

差啲認佢唔到!內地藝人楊冪童星出身,細細個就已經有豐富嘅演出經驗,6歲時演過《武狀元蘇乞兒》做周星馳個女,當時眼大大好可愛已經好搶眼,去到差唔多11歲 ...




差啲認佢唔到!


內地藝人楊冪童星出身,細細個就已經有豐富嘅演出經驗,6歲時演過《武狀元蘇乞兒》做周星馳個女,當時眼大大好可愛已經好搶眼,去到差唔多11歲因為學業繁重就停止參與出,童星生涯最後一部電影係《歌手》,睇番當時嘅片段,面部上半截都係眼大大,但係下半竟然有一棚哨牙!對比番之前同之後嘅相,真係差啲認佢唔出。


1997年播出街嘅《歌手》,演員有李亞鵬同胡軍等,雖然佢哋未算紅,但係卡士都唔算弱,而楊冪就飾演李亞鵬嘅表妹,所以都有好多戲份,喺呢套戲入面佢仲有一個好大犧牲位,就係佢棚哨牙其實係假,為咗配合角色成套戲都要戴住牙套上陣,大人遇着呢啲情況都會嗌辛苦,楊冪當時得11歲都可以撐得住,真係注定佢食呢行飯。


楊冪依家做咗媽咪但係身形一樣纖細,雖然佢一向都有控制飲食兼做運動,不過喺《歌》呢部戲睇得出,佢細細個手腳都好幼細,呢種唔易肥兼細小骨架體質得天獨厚真係令人羨慕!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!