掃呢頁CODE去手機

2020年5月3日 星期日

【家嘈屋閉下成長】Double S陳欣妍爸爸離家七年 破冰重聚:時間令我放低 #陳欣妍

早前ViuTV的行山節目《美女郊遊遊》,令兩位Shirley人氣急升。當中26歲的Shirley陳欣妍,成為不少宅男追捧的女神,連帶她7年前一個自稱來 ...






早前ViuTV的行山節目《美女郊遊遊》,令兩位Shirley人氣急升。當中26歲的Shirley陳欣妍,成為不少宅男追捧的女神,連帶她7年前一個自稱來自破碎家庭的訪問,指父母離婚後,從此與媽媽,妹妹相依的往事也被重提。

不過,這家變故事,多年後在追問下,Shirley說出實情:「其實一直都唔敢追問媽咪,佢同爸爸之間嘅事,而且長大後都覺得離婚唔係一回事。直至最近媽咪睇到一啲報導,先向我講番同爸爸分開真相,佢哋當年只係吵咗一場大交,就分開住,原來一直冇離婚,呢個真相到最近我先知。」家變都可以擺烏龍!

Shirley當U花時(大學校花),13年曾接受雜誌訪問稱,小時候父母經常吵大鑊,爸爸有時候更會當兩個女是出氣袋,而父母離婚後,令她決心考上大學,希望學歷有出頭,有能力照顧媽媽。

但事隔多年,Shirley說得悉父母之間問題,原來並非自己一直所想非黑即白,咁究竟何以令她誤會家變?Shirley說:「中學時期,曾經有段時間家人每日都嗌交,令我有種唔想返屋企嘅感覺。當時正在考試,我忘記咗係CE還是其他試,總之面對非常頻密嘅測驗,壓力好大,但我每日返屋企想溫書都唔得,因為實在太嘈吵。爸媽吵架聲浪好厲害,就算按着耳朵都聽到,一直聽到佢哋嗌離婚,而爸爸經常要去美國公幹,有次佢同媽咪嘈完就飛咗去美國,冇返過屋企,之後我以為爸媽已經離婚。因為再見不到爸爸。

細個時我係好唔不開心,因為聽到佢哋很多嗌交嘅內容,又唔理解,所以好易鑽牛角尖,我成日諗,一個家點解會係咁!你愈想得到一樣嘢,得不到嘅時候,就會產生怨恨之心,就好似小朋友想飲奶,但飲唔到,得唔到需要時就會喊,對家庭狀況理解就係咁幼稚。」

小時怕事,但長大後難道沒有好奇心,嘗試向母親旁敲側擊,她解釋:「我覺得問多媽媽一次,只會令佢唔開心多一次,或媽媽會有情緒激動,所以我選擇避開呢個問題,久而久之,呢啲事情就埋藏心底。其實咁樣做唔係太好,缺乏溝通,好易造成誤會。」她說雖沒跟身在美國的爸爸聯絡多年,但知道對方一直有擔起女兒的生活費。

不過家事,近年峰迴路轉,她說事隔多年,爸爸退休返港,終於再相見。父女間如何踏出破冰一步,Shirley:「其實沒有甚麼特別事情發生去令我放下,一切都來得自然。可能時間經歷,自己都長大,睇法都改變,或者只係當年自己將件事放大。有時都會問自己,點解小時候會有呢個情緒,係咪因為我想擁有一個好幸福,開心嘅家庭!

既然都長大,有啲嘢想得到的話,唔係去問,而係應該去做。現時最希望自己努力工作,安頓好已退休嘅父母,希望可以請全家人去一趟旅行,我已經覺得好幸福。」家嘈屋閉下成長,會把家事重門深鎖,變成閒人免進的禁區?

家庭經歷,留下的陰影,會否影響她對愛情凡疑惑?「對愛情觀沒受太大影響,我仍然相信自己會揾到Mr. Right,而且相信愛情會令雙方同時變好,呢方面我好相信。」看來男友沈震軒,能夠給予Shirley十足信心。

攝錄:LL Production House

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!