網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月7日 星期二

陳振華被踢爆「偽慈父」 打囡囡鬧賤、偷食、欠一身債 #陳振華

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}印度裔演員陳振華(Ricky ...




印度裔演員陳振華(Ricky)因為在《今宵大廈》飾演對女友晴晴(鄧佩儀飾)痴心一片而為人熟悉,加上他接受訪問時,不時老婆囡囡掛在口邊,故一直予人好男人形象,但近日他的太太Alison在社交媒體發文控訴,數爆陳振華賤男真面目,她力斥在外間常以「老婆成日攞佢錢」為名借錢,實際是他自己北上偷食養小三,Alison留言:「同你捱咗咁耐換返嚟就係呢啲?為咗隻廣州雞棄埋個女都算,仲要同人哋唱完我再唱衰個女,你有冇人性o架!」陳振華被斥將政府的資助、女兒的利是錢等全部拿走養小三,令家人生活拮据,囡囡冇得食、學費冇錢交之外,陳振華更是一個「偽慈父」,他從來沒有送過一件玩具給女兒,多年來只送過一包糖,小小的恩惠令女兒銘記於心,從此只吃這款糖,真係聞者傷心;另外,陳振華更曾經掉低囡囡一個人於餐廳不顧而去,最後店員通知Alison才得知此事。

Alison表示自己一早知道陳振華變了心,但現在只希望陳振華早日回港辦理離婚手續:「本來冇得罪你,只係因為你自己有北姑而分開,你都可以癲到連公屋都特登取消埋唔畀我同個女!係你當咗自己大明星之後就去叫雞呀!收嘴唔好再抹黑我同個女!同埋麻煩盡快回港辦理離婚手續!」

印度裔演員陳振華(Ricky)因為在《今宵大廈》飾演對女友晴晴(鄧佩儀飾)痴心一片而為人熟悉。



陳振華由同鄉喬寶寶介紹入行,多年來客串拍攝過不少電視劇和電影。







Alison大爆Ricky偷食北姑之外,更對囡囡又打又鬧。



Alison指Ricky把囡囡利是錢全部沒收,搞到囡囡冇啖口好食,連學費都冇錢交。





Alison除了踢爆賤男老公真面目外,更呼籲:「本人跟件垃圾香港印度裔演員陳振華先生早已分開,並沒有見面及聯絡,佢最近喺出面周圍問人借錢走晒嗰啲數與我無關,我建議咁多位最近不約而同地曾經搵過我嘅受害人報警。」




鍾意就快D Share啦!