網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月7日 星期二

【下周開畫】《屍殺半島》冧莊預售榜冠軍 姜棟元晒廣東話叫港迷入場 #姜棟元

《屍殺半島》將於下周三開畫賣座韓片《屍殺列車》續集《屍殺半島》(半島)將於下周三(15日)在韓國、香港同步開畫,同時已賣埠到185個國家上映,而各地區 ...




《屍殺半島》將於下周三開畫


賣座韓片《屍殺列車》續集《屍殺半島》(半島)將於下周三(15日)在韓國、香港同步開畫,同時已賣埠到185個國家上映,而各地區亦已經開始進行預售。截至香港時間今日中午,《半島》以32.8%預售率再度登上韓國電影預售榜冠軍,可謂未上映先轟動,不少影迷大表期待。

《半島》男主角姜棟元更特地錄製片段,大晒廣東話向香港觀眾打招呼:「我感到好榮幸!《半島》承接《屍殺列車》生還者逃難到釜山的4年後,喺死城下的人同喪屍展開的生死決鬥!我相信香港嘅觀眾一定一定會鍾意呢套電影!《半島》動作場面極具速度感,更有一流的視覺效果,喺戲院睇記住坐穩啊!」十分可愛。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

《半島》眾人早前為雜誌影相


影迷二創《半島》海報


姜棟元拍片大晒廣東話



鍾意就快D Share啦!