網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月7日 星期二

【#買了球鞋再買玩具】今次,真係變白色閃電!

【#買了球鞋再買玩具】今次,真係變白色閃電!
【#買了球鞋再買玩具】今次,真係變白色閃電!比利時手錶品牌「Ice-Watch」為配合PokémonCenterMEGATOKYO重新開幕,特意以超高 ...




#買了球鞋再買玩具】今次,真係變白色閃電!

比利時手錶品牌「Ice-Watch」 為配合Pokémon Center MEGA TOKYO重新開幕,特意以超高人氣的比卡超推出Pokémon Center限定錶款「ICE-WATCH Mega Tokyo-R」。不單以比卡超之主打圖案,再配以白色錶帶、粉系漸變色錶面,整體感覺超夢幻!


「ICE-WATCH Mega Tokyo-R」今日起在Pokémon Center線上商店搶先開賣,之後由7月4日起將於日本各地的Pokémon Center正式發售,售價未連稅16,000日圓(約$1,190港元)。快啲講俾個想買錶嘅朋友知喇!

#新Monday#比卡超#Pokemon

#NM_海月

【買了球鞋再買玩具】今次,真係變白色閃電!

Source

來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!