網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月7日 星期二

陳自瑤:聞老公王浩信生日 陳自瑤咁回應 #王浩信 #陳自瑤

唔知會唔會同老公慶祝呢?連詩雅、陳自瑤、蘇皓兒等在將軍澳電視城為無綫劇集《那些我愛過的人》宣傳。劇集進入結局篇,黃翠如、連詩雅與陳自瑤因拍劇成為閨蜜。 ...




唔知會唔會同老公慶祝呢?


連詩雅、陳自瑤、蘇皓兒等在將軍澳電視城為無綫劇集《那些我愛過的人》宣傳。劇集進入結局篇,黃翠如、連詩雅與陳自瑤因拍劇成為閨蜜。


連詩雅、陳自瑤接受訪問時也大感不捨,連詩雅說:「其實之前拍攝到最後一日,自己都忍唔住攬住Yoyo喊,今日亦有呢一個感覺,諗番起拍攝時候嘅回憶。」陳自瑤指今日亦打扮成劇中角色亮相,最開心是拍劇而認識了一班好朋友,三人不時在群組聯絡。


連詩雅被問到可希望三人再合作?她說:「好呀,想做一個真人騷,因為我哋三個加埋一定會有化學作用,好似《兩個小生去camping》咁變做《三個花旦去shopping》呀。」陳自瑤笑說:「我哋三個走埋一齊一定會有火花,我哋三個都超低能,之前拍公司嗰啲IQ題嘅節目都已經好低能。」講到老公王浩信生日怎樣慶祝?陳自瑤則煞有介事指私人事不回答了。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!