網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年7月7日 星期二

英超Fever:熱刺贏波爆內訌 孫興民同隊長火爆衝突 #孫興

即上英超刨績王:https://win.on.cc/football/league/epl/rank.html 熱刺喺周二(7號)英超重響勝鼓,主場靠 ...






熱刺喺周二(7號)英超重響勝鼓,主場靠愛華頓中堅米克堅尼一個烏龍波,以1比0小勝全取3分,升上聯賽榜第8位。不過今場最大話題,就係熱刺半場期間上演球員內訌,隊長洛里斯狂奔至中場追住孫興民破口大罵,孫興民亦激動反擊,最後要隊友將佢哋分開。


熱刺早段已經領先1球,但完半場前因為孫興民「偷懶」冇追李察利臣,畀對手出現危險埋門機會,當球證吹雞後,門將洛里斯就衝去喪鬧孫興民,並且出手推咗佢一下,孫興民亦都反應激烈想反擊,好在哈利雲克斯、施素高等隊友及時制止。


雖然出現肉酸「鬼打鬼」場面,不過領隊摩連奴就話係好事:「我覺得好正,如果要搵人鬧就鬧我,係我要求所有球員對自己同隊友有更高要求、畀更多壓力隊友,有時鬧幾句可以令球隊成長,所以半場返到更衣室我係非常開心。」主角之一洛里斯賽後亦淡化事件:「呢啲事足球場上經常發生,我同孫興民冇任何不和,賽後我哋都好開心可以拎晒3分。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!