掃呢頁CODE去手機

2020年10月21日 星期三

于洋:72歲于洋宣布離開無綫:想享受人生 #無綫

都係時候要享受下人生。曾於多套無綫劇集擔任綠葉角色的于洋,原來早前已經低調離巢,年屆72歲的他在無綫工作30年,曾拍下《真情》、《宮心計》、《致命復活 ...




都係時候要享受下人生。


曾於多套無綫劇集擔任綠葉角色的于洋,原來早前已經低調離巢,年屆72歲的他在無綫工作30年,曾拍下《真情》、《宮心計》、《致命復活》等經典劇集。


對於離巢一事,他回覆東網說:「因為想享受人生,唔想畀合約綁死,唔關一年一騷事,有合適工作會做,但古裝劇就「多謝晒」。自己雖72歲,但身體仍好好,生活開心,早上游完水,夜晚游乾水,優哉游哉。」而于洋有份演的劇集,尚有《一笑渡凡間》及《異搜店》未播出。


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!