掃呢頁CODE去手機

2020年10月21日 星期三

安俊豪生日冀武漢肺炎疫情散去 擔心空姐胞姊加入失業大軍 #安俊豪 #新型肺炎 #武漢肺炎

(蘋果日報)歌手安俊豪今天於九龍灣拍攝新歌《KEYMAN》MV,師姐甄詠珊與同師弟妹蘇家欣、吳啟釗與孫儀凌一同送上驚喜,為下周四(29)生日的安俊豪預 ...




(蘋果日報)


歌手安俊豪今天於九龍灣拍攝新歌《KEYMAN》MV,師姐甄詠珊與同師弟妹蘇家欣、吳啟釗與孫儀凌一同送上驚喜,為下周四(29)生日的安俊豪預祝31歲生日,而甄詠珊下月2日也生日,邁向40歲的她笑言本希望在40大壽大肆慶祝,她說:「今年咁嘅情況應該都唔會大搞啦,可以喺心裏面大搞就好。」

而安俊豪的生日願望是希望武漢肺炎疫情盡快過去,他說:「其實我同時都要安慰吓我家姐,因為佢係港龍嘅空姐,其實已經4、5個月冇工開,佢一路都唔開心呀,上個月只係飛咗一轉,佢已經做咗超過10年,新聞啱啱公佈,未知佢點安排,不過佢對公司嘅決定都好體諒,佢嘅內心都好糾結,同時亦有同佢老公呻,好彩佢老公可以支持到,而家主要係湊一對小朋友。」

安俊豪指自己今年在娛樂圈是零收入,這年都是靠兼職搵錢養家,他說:「自從爸爸喺2018年走咗,我就要孭起屋企嘅支出,爸爸患癌症嘅時候都借咗啲錢去醫,有6位數字,明年就會還晒,呢幾年要做好多嘢幫補家計,我有揸車送貨、送外賣,喺呢段時間仲做健身教練,不過都怕(武漢肺炎)第四波會發生,因為啲客都係浸返嚟,如果有疫情就會有影響。」他也慶幸公司的支持,笑言公司疫情下還簽了多位新人,自己已變成「前輩」,雖然有壓力,但也希望可以突破自己。

而安俊豪更謂幫助自己成長的師姐甄詠珊是他的貴人,指對方帶他加入公司,也在低潮下拉他一把,安俊豪說:「喺爸爸過身嗰段時間,脾氣好大,有抑鬱,打機都可以喊出嚟,係師姐拉返我上嚟,我要努力做出成績。」

安俊豪(中)今日拍MV,獲甄詠珊等人預祝生日。(蘋果日報)


安俊豪讚甄詠珊幫助自己很多。(蘋果日報)


安俊豪透露今年的生日願望是疫情早日過去。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!