掃呢頁CODE去手機

2020年10月21日 星期三

裕美:瞄準三百呎單位 裕美拍拖睇樓 #裕美

裕美與林作拍拖睇新樓盤,二人暗示正準備築愛巢。藝人裕美與林作拍拖以來經常高調放閃,早前林作在網上大讚女友是香港美少女的榜樣,為證明自己的實力而買樓。今 ...




裕美與林作拍拖睇新樓盤,二人暗示正準備築愛巢。


藝人裕美與林作拍拖以來經常高調放閃,早前林作在網上大讚女友是香港美少女的榜樣,為證明自己的實力而買樓。今日兩人現身跑馬地的新樓盤EIGHT KWAI FONG HAPPY VALLEY。


林作與裕美接受電話訪問時承認去睇樓,林作說:「睇咗間三百幾呎,近一千萬嘅樓盤。(點解睇咁細?)因為鍾意細。」問是否築愛巢作結婚之用?林作未有否認﹕「我聽一個娛樂圈高人指點,想紅就要保持神秘感,結唔結婚唔使講到咁白。」


講到邊個負責畀錢,裕美乘機投訴對方﹕「我一定唔會同佢夾,佢還佢,我還我,因為佢好孤寒。」林作笑謂還在考慮中,因為女友之前剛做業主,現時自己心理不平衡,所以都想要買樓。


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!