掃呢頁CODE去手機

2020年10月21日 星期三

兩歲網紅仔出街狂被集郵|怕兒子虛榮閂IG Coffee:唔想佢覺得自己好巴閉! #Coffee #林芊妤

Coffee林芊妤自囝囝翟德彥「伯伯」出世後,就為他開設個人Ig,且大受歡迎。Followers達17多萬,不過上星期,在「伯伯」2歲生日,Coffe ...






Coffee林芊妤自囝囝翟德彥「伯伯」出世後,就為他開設個人Ig,且大受歡迎。Followers達17多萬,不過上星期,在「伯伯」2歲生日,Coffee 就宣布「引退」消息,說因為囝囝開始有自己思想,故希望他可以有一個低調的童年,免得「網紅B」身份令他有虛榮心。

Coffee說:「第時佢再大少少嘅時候,如果keep住有一個social Media嘅platform ,咁佢可能覺得自己同人哋唔同,或者覺得自己好巴閉, 我老公就係驚呢樣野囉,始終都想佢過返D正常小朋友嘅生活。」對於伯伯「引退」,唔少粉絲都感到失落。不過,Coffee 已經講到明會努力調理身體,隨時生第二個,到時伯伯個ig 就會重見天日喇!



事業大翻身

31歲的Coffee ,14 年因為爆出「gathering 」事件,被大台即時炒魷。近年,Coffee 事業大翻身,專注練瑜伽,更開設YouTube 運動頻道,教人修身減肥,成為唔少師奶OL 的偶像。她的YouTube channel 已經累積了123 萬個subscribe,所製作的影片至少幾十萬點擊,巴閉過唔少天王天后。大台花旦,近日更食住強勢,推出自家品牌的瑜伽運動衫,好識搵錢。
Coffee近年開設YouTube 運動頻道,教人修身減肥,成為唔少師奶OL 的偶像。

成BB KOL

Coffee產前產後都sell完美身段,至於囝囝「伯伯」就sell 可愛。眨下眼已經2 歲大的「伯伯」,bb 時期表情多多,經常擺出一副厭世樣,超得意!搞到唔少粉絲日日追睇他的ig,短短2 年,已經有17 萬「信徒」。兩母子變成網紅,出街自然搶fo!好似之前「伯伯」第一日返學,Coffee 上載了一條送返學的短片,之後就有家長批評太高調。

2歲大的伯伯,經常擺出一副厭世樣,超得意!

被瘋狂集郵扭計

日前《壹仔》見到Coffee 湊埋「伯伯」參加生日會,他一出現,唔小心又搶盡風頭。戒餵人奶幾個月,當日Coffee 同朋友飲下紅酒,「伯伯」就同工人姐姐去吹海風,不知幾寫意。「伯伯」出巡,自然吸引唔少fans ,有媽媽帶住小朋友搵「伯伯」影相,點知「伯伯」唔畀面,係咁扭計。之後Coffee 唯有抱起阿仔,繼續招呼一班fans 。影完一張又一張,「伯伯」唔耐煩,索性吼阿媽唔覺,轉身閃人。

日前Coffee 一家三口出動,參加生日會。

伯伯一出現,立即成為集郵對象。

影完一張又一張,唔耐煩扭計

之後Coffee 唯有抱起阿仔,繼續招呼一班fans。

爸爸狂啜伯伯

生日會開始之後,「伯伯」又有粉絲埋身。經過一輪熱身,「伯伯」似乎已經習慣面對鏡頭,今次交足功課,任影唔嬲。唔只粉絲們見到「伯伯」開心,連爸爸都一樣肉緊,抱住個仔狂啜。以「伯伯」的受歡迎程度,一下子要「引退」,fans們又真係好難接受。不過,Coffee 已經預告只要再生小朋友,「伯伯」的ig 就會重開。Coffee 更說:「都會想生個小朋友呀!不過而家都仲係冇消息」

爸爸抱住伯伯,肉緊狂啜伯伯隻手臂。

睇中醫追女

兩個月前,《壹仔》先見到Coffee 睇中醫,之後她亦承認想追多個B,所以要先調理身體。她更表示同老公一樣都好鍾意小朋友,最好就係追個B女。她說:「生女定生仔而家諗諗吓都唔輪到我揀,咁有BB,如果係仔,我都會照生嘅。」

兩個月前,《壹仔》見到Coffee睇中醫,之後她亦承認想追多個B

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!