掃呢頁CODE去手機

2020年10月21日 星期三

狗仔出更丨林作帶女友書店打躉刨英文書 為裕美加添墨水 #林作 #裕美

林作自從公開和裕美情侶關係後,似乎一直不被外界祝福,而反對力度最大的人,肯定是林作媽咪Lily,除了講到明不會讓裕美入門,早前兩母子現身節目時,Lil ...






林作自從公開和裕美情侶關係後,似乎一直不被外界祝福,而反對力度最大的人,肯定是林作媽咪Lily,除了講到明不會讓裕美入門,早前兩母子現身節目時,Lily更請教蘇民峰如何可以沖走阿仔桃花,還說林作過往任何一個女朋友,她都合眼緣啱嘴形,相反阿仔現任女友,林作阿媽就擺明唔多鍾意,甚至連溝通了解亦唔想。

雖然阿媽落晒閘,不過林作依然120分投入愛裕美,無論去到邊二人都形影不離,日前他們又被《蘋果》影到十指緊扣行街,不過他們今次並非shopping或撐枱腳,反而是到西環一間專賣二手書的店舖打躉,一待便是接近一小時。現場所見,由於書店面積小,地上又擺滿書,他們只能左捐右攝搵位企。而放眼望入去,書店內絕大部份都是英文書,林作拎起其中一本書就專心地刨,相反裕美左望右望,摷了一輪,終於搵到講關於潮流和名牌歷史的書,最終二人買了大袋書便離開。

《蘋果》事後訪問林作,他表示自己經常到該書店打書釘,問到是否帶裕美上書店趁機幫女友增值?他說:「咁我哋拍拖節目唔只行街食飯睇戲,佢都有興趣睇書,佢嗰日都買咗好多本講關於CHANEL嘅書。」

裕美當日穿上飄逸的one piece長裙,坐着男友林作的紅色戰車到西環。(蘋果日報)


二人在街上不避嫌十指緊扣。(蘋果日報)


穿上白色短袖衫加黑色短褲的林作,打扮十分casual。(蘋果日報)


在書店內,林作自顧自刨書,裕美卻找了很久仍未搵到心頭好。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!