掃呢頁CODE去手機

2021年12月16日 星期四

林穎彤:林穎彤被批33歲後先好結婚 自爆有圈外人追求 #林穎彤

藝人林穎彤(Bella)去年與伍富橋分手,她接受訪問時坦言,希望找到個男友:「因為都29歲,之後識男友都希望長遠、認真,要價值觀相同,都期待。(心急? ...






藝人林穎彤(Bella)去年與伍富橋分手,她接受訪問時坦言,希望找到個男友:「因為都29歲,之後識男友都希望長遠、認真,要價值觀相同,都期待。(心急?)唔急,同埋算命師傅話我33歲之後先好結婚,所以唔使咁急。」她表示現時有圈外人追求:「依家了解吓先。(啱唔啱?)冇特登諗住,順其自然。」


她又謂自己要求不高:「依家大個更追求心靈溝通,比較重視靈魂伴侶,以前細個可能係啱傾開心就一齊,依家覺得人生有好多唔同嘢要分擔,一齊解決、互相扶持最緊要。」講到她予人感覺很妹妹,問到可想找個熟男拍拖?她笑言:「朋友都咁講,但我未遇到。(鍾意年長男生?)睇感覺,我未試過。(依家追求者成熟?)差唔多年紀,所以再了解吓先。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!