掃呢頁CODE去手機

2021年12月16日 星期四

陳自瑤:【激罕互讚】王浩信公開力撐奪女配 陳自瑤回禮:支持你! #王浩信 #陳自瑤

無綫昨日(15日)公布今年台慶頒獎禮多個獎項10強中,YoYo亦憑着《寶寶大過天》劇佔「最佳女配角」一席位,其他對手有《十月初五的月光》的姚嘉妮、《刑 ...






無綫昨日(15日)公布今年台慶頒獎禮多個獎項10強中,YoYo亦憑着《寶寶大過天》劇佔 「最佳女配角」一席位,其他對手有《十月初五的月光》的姚嘉妮、《刑偵日記》的陳煒及《拳王》的賴慰玲等,暫時論呼聲最高的YoYo可謂一枝獨秀!昨晚(15日),YoYo與老公王浩信激罕互相「加持」,她於社交網上載10強名單,更留言:「能夠進身十強,已經很感動!」不少圈中好友留言力撐,就連老公浩信都點讚支持。而浩信之前拍的內地電影《兵王之絕境狙殺》本月21日首播,他昨晚(15日)亦於社交平台掛片,更揚言希望大家支持他第一次網絡電影作品,老婆YoYo亦搶先留言:「支持」,還加了3個火Emoji,隔空傳愛。


YoYo接受東網訪問時,被問到《寶》劇較早前已播,觀眾或許會善忘,時間上會否感蝕底?她謂:「係呀,咁不嬲年尾播嘅劇集係着數啲嘅,台慶劇一定係着數啲。」說到網民指她呼聲最高,會否有信心時,她謂:「咁你問我我梗係希望自己有獎攞!做藝人都想有個肯定嘅,17年一個獎都未試過攞!」問是否渴望有「零的突破」時,她笑謂:「我本來諗住今年有份提名『飛躍』嘅,但點知冇!咁《寶》劇個角色喺今年入面的確係最有挑戰性,係我今年嘅劇集入面最難演嘅,知道『葉帆』呢個角色入咗10強都好開心,今年對手都好強勁,所以個個都係對手,自己盡咗力就平常心面對入咗10強已經好感恩。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!