掃呢頁CODE去手機

2021年12月16日 星期四

李司棋見雪糕車忍唔住幫襯 冬天街頭食雪糕網民讚好勇 #李司棋

李司棋見雪糕車忍唔住幫襯冬天街頭食雪糕網民讚好勇李司棋日前在IG分享食雪糕片,不少網民都指天氣咁凍,司棋姐仲食到雪糕真係好勇呀!司棋姐表示:「每次揸車 ...




李司棋見雪糕車忍唔住幫襯 冬天街頭食雪糕網民讚好勇



李司棋日前在IG分享食雪糕片,不少網民都指天氣咁凍,司棋姐仲食到雪糕真係好勇呀!司棋姐表示:「每次揸車見到雪糕車都好想食,終於有機會幫襯🍦」,估唔到司棋姐都有鋪冬天食雪糕癮。

冬天街頭食雪糕咁勇?
冬天街頭食雪糕咁勇?


之後又分享在尖沙嘴影聖誕燈飾的相,指因為撞啱燈飾熄燈,惟有用App加返燈落棵聖誕樹,網民都大讚好靚,又問用App加燈是否司棋姐自己整,大讚她跟得上潮流。



 

聖誕樹有燈,得咗!


 

 


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!