掃呢頁CODE去手機

2021年12月16日 星期四

駱振偉帶丹麥老婆上飛鵝山慶生 鑽石黃金不及一片真心 #慶生 #駱振偉

駱振偉帶丹麥老婆上飛鵝山慶生鑽石黃金不及一片真心駱振偉(Thor)2019年喺丹麥迎娶拍拖5年嘅丹麥女友KatrineFriisOlsen,婚後嫁夫隨 ...




駱振偉帶丹麥老婆上飛鵝山慶生 鑽石黃金不及一片真心



駱振偉(Thor)2019年喺丹麥迎娶拍拖5年嘅丹麥女友Katrine Friis Olsen,婚後嫁夫隨夫,一齊定居香港。日前係Katrine嘅生日,雖然冇大肆慶祝,只係兩個人簡簡單單上飛鵝山飲茶,但已經好滿足,Thor喺社交網sweet爆留言:「其實快樂好簡單,Love You 😙。」仲hashtag:「#鑽石與黃金唔及我一片真誠與真心」。

 

呢張係老婆幫Thor影嘅,都cut咗好多嘢。
呢張係老婆幫Thor影嘅,都cut咗好多嘢。


 

好浪漫嘅生日,一齊上山點蠟光,享受美景同飲啖茶。


 

Thor話呢張相可以貼堂。


 

Thor話太太已變咗地道香港人,問佢生日想去邊,太太用Chinglish答:「想去flygoosemountain(飛鵝山)。」但現場冇燒賣蝦餃,真係沖茶飲,並應傳統買咗一個好好味嘅蛋糕,而太太亦好浪漫,自備咗蠟燭,而且天公造美,上到咁高都竟然唔係太大風,蠟燭順利燃點,營造超浪漫氣氛。

兩公婆當然有亦親暱嘅叫法,Thor自爆:「我老婆叫我做BEAR,我叫佢做Penguin,都唔記得由幾時開始🤣。佢話想買新嘅傢俬,所以我送咗個BearCash俾佢,禮物我仲自己包㗎。」佢哋各自幫對方影咗張單人照,Thor幫太太影埋無敵港景,而Thor就得番大頭樣,Thor笑話:「我問佢點解可以爭咁遠,佢答返我生日大哂!fine健健康康、快快樂樂,快啲通關等佢唔使思鄉。」

 

Thor話快樂其實好簡單。


 

兩公婆結婚兩年。


 

超恩愛,日日都可以係情人節。


 

Thor與丹麥太太Katrine。


 


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!