掃呢頁CODE去手機

2021年12月16日 星期四

何猷君:何猷君首晒仔女正面相 四太攬兩外孫勁溫馨 #何猷君 #四太 #梁安琪

賭王四房兒子何猷君與內地名模奚夢瑤結婚後,先誕下何氏家族誕下第5代男丁何廣燊(Ronaldo),上月再誕下小公主Romee,成功湊成「好」字。生咗一對 ...






賭王四房兒子何猷君與內地名模奚夢瑤結婚後,先誕下何氏家族誕下第5代男丁何廣燊(Ronaldo),上月再誕下小公主Romee,成功湊成「好」字。生咗一對可愛仔女,最開心梗係作為婆婆嘅四太梁安琪,何猷君於社交網上載四太攬住一對外孫影嘅相片,雙眼目不轉睛咁望實兩個小寶貝,畫面非常溫馨,哥哥Ronaldo仲捉住妹妹Romee嘅腳趾,Cute到爆!


呢次係宣布Romee出世後第一次晒出相片,雖然遮住兩個小朋友嘅樣貌,但見手長腳長,相信遺傳媽媽模特兒嘅優良基因。呢張相係網民萬眾期待,紛紛留言兼讚好:「啊啊啊啊終於更博(更新)了!」、「哈哈,你真的人生贏家。」、「妹妹是家裏最寵的了,哥哥長大也會寵妹妹的。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!