掃呢頁CODE去手機

2021年12月16日 星期四

《愛.回家之開心速遞》:神還原《魷魚遊戲》!「港版456」譚俊彥驚喜客串 #譚俊彥 #魷魚遊戲

韓劇《魷魚遊戲》早前掀起一陣熱潮,甚至有指TVB及ViuTV兩台爭拍港版,不過近日TVB就搶先頭啖湯,於處境劇《愛‧回家之開心速遞》推出惡搞版「鹹魚遊 ...






韓劇《魷魚遊戲》早前掀起一陣熱潮,甚至有指TVB及ViuTV兩台爭拍港版,不過近日TVB就搶先頭啖湯,於處境劇《愛‧回家之開心速遞》推出惡搞版「鹹魚遊戲」,當中由收卡片、上車被焗暈、玩童年遊戲贏巨額獎金及有錢人背後睇比賽等細節都跟到足,就連參賽者嘅服裝及工作人員嘅打扮都勁似原作,還原度極高!


不過數到最大驚喜,就係有兩大網民推選嘅港版人物都有登場,當中飾演「蘇姐」嘅馬海倫曾被捧為「港版韓美女」人選之一,至於被指同「456」李政宰撞樣嘅譚俊彥都有客串,以遊戲主辦方身份出場,即大獲網民好評。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!