掃呢頁CODE去手機

2021年12月16日 星期四

任達華:朝8晚11揀影帝后︱任達華擔任評委唔易做 #任達華

藝人任達華身在內地超過半年,除忙於拍攝電影外,還不時「客串」綜藝節目,最近更與內地電影人黃建新及余男等,為本屆「絲綢之路國際電影節」擔任評委。談到今次 ...






藝人任達華身在內地超過半年,除忙於拍攝電影外,還不時「客串」綜藝節目,最近更與內地電影人黃建新及余男等,為本屆「絲綢之路國際電影節」擔任評委。談到今次影展內負責挑選影帝及影后等,他表示:「影展喺福州舉行,係一個好靚嘅城市。我哋評委們來自唔同嘅地方,有外國人包括威尼斯電影節責人,亦有內地嘅資深影評人等,係好好嘅文化文流。」


評委最終選出電影《守島人》的劉燁及宮哲為本屆影帝及影后,他坦言經過激烈討論:「佢哋同本身嘅歷史故事原形人物好相似,情感表達得好好,不過同時間另外都有一、兩位演員係演技都好好,所以大家要認真討論先得,不過劉燁同宮哲最終擊敗所有對手,得獎係實至名歸嘅。」今次擔任評委,他朝早8點開工到深夜11點左右,他說:「每日起碼要睇5套戲,然後大家開會交流1小時,絕對係難忘及好好嘅經驗。」


任達華主演的新戲《誤殺2》因首集票房凌厲兼引起熱話,承接餘威未上映已令內地粉絲相當期待,而國家版權局早前公布本年度第15批重點作品版權保護預警名單內,該片在列,可見相當被看重,票房初步預測有望衝擊15億人民幣。另外他日前出席公開活動,與萬梓良(萬子)聚首,網民形容較他年輕兩歲的萬子老態畢現,反而他依然帥氣保養得宜,形成強烈對比。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!